!extend:default:default:1000:512:donguri=0/3
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毎日バラバラのスレに現れるのが嫌なんで、今後はここで報告してくれ
前スレ
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレ ★5
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1729688350/
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレ ★4
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1729213724/
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレ ★2 (実質 3)
http://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1723780812/
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレッド ★2
http://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1723730137/
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレッド
http://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1721698451/
VIPQ2_EXTDAT: default:default:1000:512:donguri=0/3: EXT was configured
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレ ★6
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています
1ななしさん 警備員[Lv.90]
2024/10/27(日) 20:06:14.80ID:ZHMpLvs10249ななしさん ハンター[Lv.659][木]
2024/10/29(火) 16:48:51.12ID:B1nNqmUl0NIKU250ななしさん 警備員[Lv.6]
2024/10/29(火) 16:49:35.59ID:Z7IV5Mwm0NIKU なにもしてない人たちが損しただけで終わったね
251ななしさん 警備員[Lv.19]
2024/10/29(火) 16:50:24.24ID:ynXpyAjn0NIKU どんぐり漏れまくってるし
資材の方も同様にチェック洩れてるの結構居そうだね
100万上限になったんだっけ?6万キーくらいにはなるんか
資材の方も同様にチェック洩れてるの結構居そうだね
100万上限になったんだっけ?6万キーくらいにはなるんか
252ななしさん 警備員[Lv.203][UR武+11][SSR防+11][苗]
2024/10/29(火) 16:50:51.44ID:Y3lde5du0NIKU 異常にキーを所有している人をBANするだけでインフレ抑えられるのになんでやらないんだ
253ななしさん 警備員[Lv.193][森]
2024/10/29(火) 16:51:32.40ID:MThp4R5O0NIKU マーケットもバトルして売買できるようにしよう
254ななしさん 警備員[Lv.203][UR武+11][SSR防+11][苗]
2024/10/29(火) 16:51:44.14ID:Y3lde5du0NIKU キーだけじゃないな鉄もか
255ななしさん 警備員[Lv.4][新芽]
2024/10/29(火) 16:52:03.37ID:xWHIEzCN0NIKU キーインフレなら宝箱を値上げすれば?
大箱200キーとかインフレ率によって調整する
キーの資材化もレートを下げる
その辺は中央銀行の金利みたいに調整すれば
なんとかなる
但し放置プレイじゃなく、定期的にチェックして
インフレ率を把握して調整すればの話
大箱200キーとかインフレ率によって調整する
キーの資材化もレートを下げる
その辺は中央銀行の金利みたいに調整すれば
なんとかなる
但し放置プレイじゃなく、定期的にチェックして
インフレ率を把握して調整すればの話
256ななしさん 警備員[Lv.39][森]
2024/10/29(火) 16:59:34.54ID:ZweIup4o0NIKU 誰もBANされなかったんだからもうBAN禁句な。リセットって言え。
>>141
Thank you for your hard work😄
I want more uses for wood. I feel like I have too much wood.
My slot is already maxed out.
I think there are many such users.
いつもお疲れ様です
木材にもっと別の使い道が欲しいです
多すぎる木材を持て余し気味です
私のスロットは既に限界まで拡張済みです
そういうユーザーは多いと思います
Thank you for your hard work😄
I want more uses for wood. I feel like I have too much wood.
My slot is already maxed out.
I think there are many such users.
いつもお疲れ様です
木材にもっと別の使い道が欲しいです
多すぎる木材を持て余し気味です
私のスロットは既に限界まで拡張済みです
そういうユーザーは多いと思います
I will tell you for your information.
My 木こり level is 74.
I also invest in the arena.
But I still have a lot of wood left over.
参考までにお伝えします
私の木こりレベルは74です
アリーナに投資もしますが
それでも木材が余ります
My 木こり level is 74.
I also invest in the arena.
But I still have a lot of wood left over.
参考までにお伝えします
私の木こりレベルは74です
アリーナに投資もしますが
それでも木材が余ります
259ななしさん 警備員[Lv.4][新芽]
2024/10/29(火) 17:08:35.53ID:xWHIEzCN0NIKU どんぐりでも鉄でも木でもキーでもアリーナやスキルで
与えられる数を減らすとか自然なインフレ修正の方法はある
多少時間はかかるが…
問題はどんぐりシステム銀行総裁のどんキャが
平日は毎日とか定期的にインフレチェックや調整が
出来ないと思われる
与えられる数を減らすとか自然なインフレ修正の方法はある
多少時間はかかるが…
問題はどんぐりシステム銀行総裁のどんキャが
平日は毎日とか定期的にインフレチェックや調整が
出来ないと思われる
260ななしさん 警備員[Lv.133][木]
2024/10/29(火) 17:29:19.93ID:k1ElrzMg0NIKU ゲーム要素どうでもいい勢もいる
5ちゃんはゲーセンになったの?
俺はとにかく普通に掲示板使いたいだけなんだ
5ちゃんはゲーセンになったの?
俺はとにかく普通に掲示板使いたいだけなんだ
262ななしさん 警備員[Lv.7][新芽]
2024/10/29(火) 17:39:18.60ID:K96GLVOFaNIKU しかしゲームに勝つと荒らせるからな
そして荒らされないためにはゲームに勝つしかない
そして荒らされないためにはゲームに勝つしかない
263ななしさん 警備員[Lv.4][新芽]
2024/10/29(火) 17:41:10.83ID:ln4yloSRdNIKU264ななしさん 警備員[Lv.193][森]
2024/10/29(火) 17:43:39.42ID:MThp4R5O0NIKU 公式が不親切すぎてほとんどのユーザは理解してない(したくない)、知らないしな
266ななしさん ハンター[Lv.659][木]
2024/10/29(火) 17:47:31.53ID:B1nNqmUl0NIKU267ななしさん 警備員[Lv.4][新芽]
2024/10/29(火) 17:58:51.78ID:G0slQOEe0NIKU ランカーとアリーナ参加者が限定品掻っ攫っていくのか
268ななしさん 警備員[Lv.204][UR武+11][UR防+8][森]
2024/10/29(火) 18:00:41.52ID:YPgFdBMl0NIKU もう鍵を貯めておく意味は無くなったって理解でいい?
おれも何も不参加
ガチャってアイテム集めてホルホル だけ
マーケットでの放出しかない
ガチャってアイテム集めてホルホル だけ
マーケットでの放出しかない
270ななしさん 警備員[Lv.4][新芽]
2024/10/29(火) 18:18:21.33ID:qHsrNZLo0NIKU In the meantime, how about setting up a special venue for limited edition merchandise in the arena?
Some people do not go to the arena.
After Halloween is over, why don't you reconsider how to put out limited-edition merchandise?
Some people do not go to the arena.
After Halloween is over, why don't you reconsider how to put out limited-edition merchandise?
271ななしさん ハンター[Lv.659][木]
2024/10/29(火) 18:22:38.23ID:YQ/onhXY0NIKU ドンキャのオリジナル謎ルール多すぎて一般人に敷居高すぎるのよ
ランカーとか5ch依存の人の中身って自宅仕事のキャップ持ちとかスレ立て人だろ?
またそいつらに全部持ってかれるじゃん
ランカーとか5ch依存の人の中身って自宅仕事のキャップ持ちとかスレ立て人だろ?
またそいつらに全部持ってかれるじゃん
アリーナみたいのまた増えるのん?
なんじゃレイドボスって
ぐぐってもよくわからん
なんじゃレイドボスって
ぐぐってもよくわからん
AI で ... いらんやつだった
### レイドボスについて
レイドボスは、MMORPG(大規模多人数同時参加型オンラインRPG)やその他の協力型オンラインゲームに登場する強力な敵です。これらのボスは、通常、高いHP(ヒットポイント)や強力な攻撃、独自のメカニクスを持っており、プレイヤーのグループが協力して倒す必要があります。
#### レイドボスの主な特徴
1. **高い難易度**: レイドボスは、経験豊富なプレイヤーでも挑戦となるように設計されており、戦略的な計画と連携が求められます。
2. **ユニークなメカニクス**: 各レイドボスは特別な能力やフェーズを持っており、プレイヤーはこれに対抗する方法を学ぶ必要があります。これには、範囲攻撃、ミニオンの召喚、環境の危険などが含まれます。
3. **チームワーク**: レイドボスを倒すには、プレイヤーが協力し、タンク、ヒーラー、ダメージディーラーなどの役割を割り当てることが必要です。
4. **戦利品の報酬**: 倒すと、レイドボスは通常、レアで強力なアイテムをドロップします。これがプレイヤーをレイドに参加させるインセンティブとなります。
5. **時間限定のイベント**: 一部のレイドボスは特定のイベントや時間帯にしか出現しないことがあり、挑戦に緊急性を加えます。
#### レイドボスを倒すための戦略
- **ボスのメカニクスを理解する**: ボスの能力やフェーズを学び、いつ回避、回復、攻撃を行うべきかを知ることが重要です。
- **コミュニケーション**: 音声チャットやゲーム内メッセージを使用して、戦略を調整し、戦闘中の重要な出来事を呼びかけましょう。
- **装備とビルドを最適化する**: キャラクターに最適な装備を整え、チーム戦略に合った能力を使用することが重要です。
- **練習が大切**: 初回の失敗に落胆せず、戦闘を学ぶことが経験の一部であることを理解しましょう。
#### 人気のあるレイドボスの例
- **ラグナロス**(*World of Warcraft*)
- **リッチキング**(*World of Warcraft*)
- **ザロク**(*RuneScape*)
- **ヨグ=サロン**(*World of Warcraft*)
初めてのレイドに備えている方も、経験豊富な方も、レイドボスとの戦いはゲームの中で最もスリリングな体験の一つです!
### レイドボスについて
レイドボスは、MMORPG(大規模多人数同時参加型オンラインRPG)やその他の協力型オンラインゲームに登場する強力な敵です。これらのボスは、通常、高いHP(ヒットポイント)や強力な攻撃、独自のメカニクスを持っており、プレイヤーのグループが協力して倒す必要があります。
#### レイドボスの主な特徴
1. **高い難易度**: レイドボスは、経験豊富なプレイヤーでも挑戦となるように設計されており、戦略的な計画と連携が求められます。
2. **ユニークなメカニクス**: 各レイドボスは特別な能力やフェーズを持っており、プレイヤーはこれに対抗する方法を学ぶ必要があります。これには、範囲攻撃、ミニオンの召喚、環境の危険などが含まれます。
3. **チームワーク**: レイドボスを倒すには、プレイヤーが協力し、タンク、ヒーラー、ダメージディーラーなどの役割を割り当てることが必要です。
4. **戦利品の報酬**: 倒すと、レイドボスは通常、レアで強力なアイテムをドロップします。これがプレイヤーをレイドに参加させるインセンティブとなります。
5. **時間限定のイベント**: 一部のレイドボスは特定のイベントや時間帯にしか出現しないことがあり、挑戦に緊急性を加えます。
#### レイドボスを倒すための戦略
- **ボスのメカニクスを理解する**: ボスの能力やフェーズを学び、いつ回避、回復、攻撃を行うべきかを知ることが重要です。
- **コミュニケーション**: 音声チャットやゲーム内メッセージを使用して、戦略を調整し、戦闘中の重要な出来事を呼びかけましょう。
- **装備とビルドを最適化する**: キャラクターに最適な装備を整え、チーム戦略に合った能力を使用することが重要です。
- **練習が大切**: 初回の失敗に落胆せず、戦闘を学ぶことが経験の一部であることを理解しましょう。
#### 人気のあるレイドボスの例
- **ラグナロス**(*World of Warcraft*)
- **リッチキング**(*World of Warcraft*)
- **ザロク**(*RuneScape*)
- **ヨグ=サロン**(*World of Warcraft*)
初めてのレイドに備えている方も、経験豊富な方も、レイドボスとの戦いはゲームの中で最もスリリングな体験の一つです!
274ななしさん 警備員[Lv.109][UR武][SSR防]
2024/10/29(火) 18:31:44.97ID:7+u4x3fT0NIKU >>271
それでいいじゃんw
それでいいじゃんw
276ななしさん 警備員[Lv.178][UR武][UR防][木]
2024/10/29(火) 18:36:33.44ID:vZZQG53LMNIKU ロンキャがワンマンで作るレイドシステムとか
想像しただけで震えがくる
想像しただけで震えがくる
278ななしさん 警備員[Lv.204][UR武+11][UR防+8][森]
2024/10/29(火) 18:41:26.42ID:YPgFdBMl0NIKU レイドボスがどんキャならみんな奮って参加するんじゃね
日頃の鬱憤をどんキャ殴って晴らそう
日頃の鬱憤をどんキャ殴って晴らそう
280ななしさん 警備員[Lv.193][森]
2024/10/29(火) 18:42:28.99ID:MThp4R5O0NIKU282ななしさん ハンター[Lv.659][木]
2024/10/29(火) 18:45:11.08ID:YQ/onhXY0NIKU 今でも全然人手足りなくてパンクしてるのに「そうだレイドボスはどうだろう」とかよくバカはそんなこと言えるもんだな
284ななしさん 警備員[Lv.219][N武][N防][森]
2024/10/29(火) 18:53:59.51ID:poGd+U2U0NIKU むしろ低レベルの人でも猛者と一緒に戦えるんだから悪くない気はするんだけどなぁ
286ななしさん ハンター[Lv.620][UR武+20][SSR防+30][木]
2024/10/29(火) 18:56:26.32ID:72k25NBo0NIKU レイドボスなら一番ダメージを与えた人がレアアイテムゲットってなるんじゃない?
アリーナって高速で何度も乱闘してるようだけど?なんなのあれ、迂闊に近寄れない雰囲気
288ななしさん 警備員[Lv.35]
2024/10/29(火) 18:57:58.40ID:QRA/fTig0NIKU290ななしさん ハンター[Lv.988][UR武+70][UR防+49][森]
2024/10/29(火) 19:05:00.49ID:J2Z5/DaBHNIKU ラストアタック・ボーナスとかあればある程度平等なんちゃうの、知らんけど
291ななしさん 警備員[Lv.7][新芽]
2024/10/29(火) 19:06:35.31ID:xWHIEzCN0NIKU 5人チーム戦(中の人は同じ)
292ななしさん ハンター[Lv.620][UR武+20][SSR防+30][木]
2024/10/29(火) 19:08:16.92ID:72k25NBo0NIKU 得られるのはどんぐりだけだったりして
293ななしさん 警備員[Lv.7][新芽]
2024/10/29(火) 19:08:22.11ID:xWHIEzCN0NIKU フルボッコにされたどんキャがスーパーどんぐりキャノンを撃ってくる可能性も?
296ななしさん 警備員[Lv.7][新芽]
2024/10/29(火) 19:14:11.00ID:xWHIEzCN0NIKU どんキャ専用特殊効果「バグ」
負ける寸前になると「バグが発生」と出て
1ターン目にロールバックする
負ける寸前になると「バグが発生」と出て
1ターン目にロールバックする
297ななしさん ハンター[Lv.620][UR武+20][SSR防+30][木]
2024/10/29(火) 19:18:24.43ID:72k25NBo0NIKU じゃあ初級の段を取得したハンターを警備員が叩くゲームにしようぜ
298ななしさん 警備員[Lv.4][新芽]
2024/10/29(火) 19:23:43.23ID:k1ElrzMg0NIKU エピクロス崇拝者なのか???
どんだけ本来の掲示板機能から外れていくんだ
そのオプション全部課金者のみで楽しめるようにしてくれ
そして特設板に籠って好きなだけドンパチやれよ
どんキャは現状どんぐり設定無しの板もたくさんあるってこと忘れるな
どんだけ本来の掲示板機能から外れていくんだ
そのオプション全部課金者のみで楽しめるようにしてくれ
そして特設板に籠って好きなだけドンパチやれよ
どんキャは現状どんぐり設定無しの板もたくさんあるってこと忘れるな
299ななしさん 警備員[Lv.219][N武][N防][森]
2024/10/29(火) 19:26:30.03ID:poGd+U2U0NIKU チームでランカーと対戦するのはたしかに面白いかも
302ななしさん ハンター[Lv.659][木]
2024/10/29(火) 19:31:28.11ID:B1nNqmUl0NIKU >>180
If raid bosses battles start giving limited equipment, they will be occupied by multiple accounts and bots.
Don't change.
レイドボスバトルで限定装備もらえるようになったら複数アカウントやbotで占領されてしまう
レアアイテムは今まで通りくじ引きのまま変えるな
If raid bosses battles start giving limited equipment, they will be occupied by multiple accounts and bots.
Don't change.
レイドボスバトルで限定装備もらえるようになったら複数アカウントやbotで占領されてしまう
レアアイテムは今まで通りくじ引きのまま変えるな
303ななしさん 警備員[Lv.115][SR武][SR防][苗]
2024/10/29(火) 19:39:01.26ID:CStyMxj30NIKU >>298
そんなの考えた事も無さそう
そんなの考えた事も無さそう
304ななしさん 警備員[Lv.6][新芽]
2024/10/29(火) 19:49:44.20ID:DNtQhlws0NIKU Raid Boss is a trial run, be cautious about continuing.
If you like the game, you will enjoy it.
Even if you don't, it's a shame because opening treasure chests and getting rare items was a fun experience.
If you like the game, you will enjoy it.
Even if you don't, it's a shame because opening treasure chests and getting rare items was a fun experience.
305ななしさん ハンター[Lv.620][UR武+20][SSR防+30][木]
2024/10/29(火) 19:54:09.70ID:72k25NBo0NIKU306ななしさん 警備員[Lv.109][UR武][SSR防]
2024/10/29(火) 20:02:38.64ID:7+u4x3fT0NIKU どうせレイドボス戦に参加するのなんて、ちょっと逝かれた連中だけでしょ
一般の掲示板利用者には「関係ない話」だと思うな
一般の掲示板利用者には「関係ない話」だと思うな
307ななしさん 警備員[Lv.45]
2024/10/29(火) 20:05:15.36ID:3g34YfAT0NIKU レイドボスを倒すイベントは一般利用者には全く関係ないかな
アリーナも関係ないけどね
そんな関係ない話をするために集まった板だからねここは
アリーナも関係ないけどね
そんな関係ない話をするために集まった板だからねここは
308ななしさん 警備員[Lv.98][N武][N防][苗]
2024/10/29(火) 20:08:12.06ID:8Uzk+7j60NIKU レイドボスをアリーナのように
MOD制限かける
→BOTが限定装備を総なめ
MOD制限かけない
→不正DEMODが限定装備を総なめ
最終的には、ハンター歴1年以上のMOD100が限定装備への最低条件に
という普通の予想を大きく外れると予想
ワクワクが止まらねぇ
MOD制限かける
→BOTが限定装備を総なめ
MOD制限かけない
→不正DEMODが限定装備を総なめ
最終的には、ハンター歴1年以上のMOD100が限定装備への最低条件に
という普通の予想を大きく外れると予想
ワクワクが止まらねぇ
309ななしさん 警備員[Lv.45][SR武][SSR防][森]
2024/10/29(火) 20:10:46.94ID:Atmyx4dr0NIKU 試用版なら先走ってください!ぜったい勝ち組になれますw
defとatkは下限を参照するように戻してもらいたいね、不正一掃にはそれがよい。
312ななしさん 警備員[Lv.140][UR武][UR防][森]
2024/10/29(火) 20:30:47.43ID:lamaPI0XHNIKU Hi Donguri cannon san,
Halloween 2024 has only 2days..
I think it is hard to enjoy, so I'd like to suggest give up this time.
Next seasonal items would be fun for thanksgiving or Christmas.
Halloween 2024 has only 2days..
I think it is hard to enjoy, so I'd like to suggest give up this time.
Next seasonal items would be fun for thanksgiving or Christmas.
313ななしさん 警備員[Lv.115][SR武][SR防][苗]
2024/10/29(火) 20:32:26.61ID:CStyMxj30NIKU >>306
一般の掲示板利用者はどんぐり板来ないけどな
一般の掲示板利用者はどんぐり板来ないけどな
>>180
Dear どんぐりキャノン★
Seeing the posts of dissatisfaction with being shot indiscriminately by hunters, the rapid spread of threads banning "cannons," and the overall decrease in posts on 5 Channel, I feel a sense of crisis about the problem of indiscriminate hunters.
Based on the discussion in the thread, I propose a system in which indiscriminately attacking hunters are treated as "raid bosses" and defeated by a large number of hunters.
乱射ハンターの対策を考えるスレ
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1724571238/
To that end, I would like you to set up a new page called "バウンティセンター (Bounty Center)" to manage the "賞金首システム (Bounty system)".
[Summary of the Bounty System]
- If you are shot by the Acorn Cannon, you can put a "懸賞金 (bounty)" on the hunter who shot you
- The bounty can be offset by donations from other people.
- A hunter with a bounty on his/her bounty will be designated as a "指定ハンター (designated hunter)" or "賞金首 (bounty head)" if the number of people and total amount of bounties on the bounty meet certain conditions.
- You can challenge bounties to a fight, and even if you lose, the damage you have dealt to them will accumulate, allowing you to fight them like in a raid.
- Once a bounty has been defeated, the acorn cannon will be unable to fire for a period of time corresponding to the number of times the bounty has been defeated.
[Details of the bounty system]
Dear どんぐりキャノン★
Seeing the posts of dissatisfaction with being shot indiscriminately by hunters, the rapid spread of threads banning "cannons," and the overall decrease in posts on 5 Channel, I feel a sense of crisis about the problem of indiscriminate hunters.
Based on the discussion in the thread, I propose a system in which indiscriminately attacking hunters are treated as "raid bosses" and defeated by a large number of hunters.
乱射ハンターの対策を考えるスレ
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1724571238/
To that end, I would like you to set up a new page called "バウンティセンター (Bounty Center)" to manage the "賞金首システム (Bounty system)".
[Summary of the Bounty System]
- If you are shot by the Acorn Cannon, you can put a "懸賞金 (bounty)" on the hunter who shot you
- The bounty can be offset by donations from other people.
- A hunter with a bounty on his/her bounty will be designated as a "指定ハンター (designated hunter)" or "賞金首 (bounty head)" if the number of people and total amount of bounties on the bounty meet certain conditions.
- You can challenge bounties to a fight, and even if you lose, the damage you have dealt to them will accumulate, allowing you to fight them like in a raid.
- Once a bounty has been defeated, the acorn cannon will be unable to fire for a period of time corresponding to the number of times the bounty has been defeated.
[Details of the bounty system]
(1) 被弾ログ (Log of the hits I've taken)
The hit log in the Bounty Center is private information that can only be seen by the person who was hit.
When you are hit by an Acorn Cannon, the following information is posted in the hit log in the Bounty Center.
- The Acorn name of the hunter who shot you.
- The cannon ID of the hunter who shot you (shared with the Acorn Cannon Log).
- The URL of the post that you were hit by (including the reply number).
Each hit log has a "Put a bounty" button, which allows you to put a bounty (Acorn Points) of your choice on the target.
- There is no limit to the total amount of bounties placed on hunters.
The most recent 10 hit logs will be saved, and logs older than 10 days will be deleted.
- To prevent the amount of data in the entire system, including others, from increasing, there will be a limit on the number of saved logs and the period of storage.
- Even if the number of posts is small, one post may be shot by multiple hunters, so it seems necessary to keep about 10 hit logs.
(2) 指定ハンターリスト ("Marked Hunters" List)
The "Marked Hunters" list in the Bounty Center is public information that anyone can see.
Hunters who meet the following conditions will be listed on the "Marked Hunters List" in the Bounty Center.
- Three or more people have a bounty on them *Reference: The same number of people as [臭].
- The total amount of bounties placed on them is 3 acorns or more.
The following information is listed on the "Marked Hunters List".
- Acorn name.
- Total amount of bounties placed on them.
Each row of acorn names on the "Marked Hunters List" has a "Donate" button.
If someone other than the person donates acorn points, the bounty can be reduced by the same amount.
The range of acorn points that can be donated is 0.01 to 3.0.
If the bounty falls below 1 acorn, the acorn name will disappear from the "Marked Hunters List".
The hit log in the Bounty Center is private information that can only be seen by the person who was hit.
When you are hit by an Acorn Cannon, the following information is posted in the hit log in the Bounty Center.
- The Acorn name of the hunter who shot you.
- The cannon ID of the hunter who shot you (shared with the Acorn Cannon Log).
- The URL of the post that you were hit by (including the reply number).
Each hit log has a "Put a bounty" button, which allows you to put a bounty (Acorn Points) of your choice on the target.
- There is no limit to the total amount of bounties placed on hunters.
The most recent 10 hit logs will be saved, and logs older than 10 days will be deleted.
- To prevent the amount of data in the entire system, including others, from increasing, there will be a limit on the number of saved logs and the period of storage.
- Even if the number of posts is small, one post may be shot by multiple hunters, so it seems necessary to keep about 10 hit logs.
(2) 指定ハンターリスト ("Marked Hunters" List)
The "Marked Hunters" list in the Bounty Center is public information that anyone can see.
Hunters who meet the following conditions will be listed on the "Marked Hunters List" in the Bounty Center.
- Three or more people have a bounty on them *Reference: The same number of people as [臭].
- The total amount of bounties placed on them is 3 acorns or more.
The following information is listed on the "Marked Hunters List".
- Acorn name.
- Total amount of bounties placed on them.
Each row of acorn names on the "Marked Hunters List" has a "Donate" button.
If someone other than the person donates acorn points, the bounty can be reduced by the same amount.
The range of acorn points that can be donated is 0.01 to 3.0.
If the bounty falls below 1 acorn, the acorn name will disappear from the "Marked Hunters List".
(3) 賞金首リスト ("Bounty head" list)
The "Bounty head" list in the "Bounty Center" is public information that anyone can see.
Hunters who meet the following conditions will be listed on the "Bounty head" list in the "Bounty Center".
- 9 or more people have a bounty on their head *Reference: The same number of people as [臭臭臭]
- The total amount of bounties placed on them is 10 acorns or more.
The following information is listed on the "Bounty head" list.
- Acorn name.
- Total amount of bounty placed on them.
- Value of "wound".
On the "Bounty head" list, there are "Donation" and "Subjugation" buttons on each line of the acorn name.
Donations can increase the bounty by 5 acorns. If the bounty falls below this, the hunter will be moved from the "Bounty List" to the "Designated Hunter List".
From the Subjugation Battle button, you can bet (0.1 acorns) and challenge the bounty to a fight.
The bounty's equipment will reflect the equipment at the time of the challenge.
(Not the equipment at the time of the list.)
(If the bounty is logged out, the equipment recorded in the database will be reflected.)
(The purpose is to create a sense of tension that the bounty cannot show any weakness at any time.)
The "Bounty head" list in the "Bounty Center" is public information that anyone can see.
Hunters who meet the following conditions will be listed on the "Bounty head" list in the "Bounty Center".
- 9 or more people have a bounty on their head *Reference: The same number of people as [臭臭臭]
- The total amount of bounties placed on them is 10 acorns or more.
The following information is listed on the "Bounty head" list.
- Acorn name.
- Total amount of bounty placed on them.
- Value of "wound".
On the "Bounty head" list, there are "Donation" and "Subjugation" buttons on each line of the acorn name.
Donations can increase the bounty by 5 acorns. If the bounty falls below this, the hunter will be moved from the "Bounty List" to the "Designated Hunter List".
From the Subjugation Battle button, you can bet (0.1 acorns) and challenge the bounty to a fight.
The bounty's equipment will reflect the equipment at the time of the challenge.
(Not the equipment at the time of the list.)
(If the bounty is logged out, the equipment recorded in the database will be reflected.)
(The purpose is to create a sense of tension that the bounty cannot show any weakness at any time.)
#If the bounty wins
- The bounty takes the bet.
- The challenger can place a bounty on the bounty regardless of the bet (just like when you are shot).
- The "手傷 (Wounds) System (pseudo raid)" is applied to the bounty.
Total amount of damage the bounty took in the subjugation battle are recorded as "wounds" and carried over to the next battle.
In the next battle, the bounty hunter will start the battle with damage equal to his "wounds".
If the bounty hunter wins the next battle, the total amount of damage received in this battle will be added to his "wounds" and carried over to the third battle.
From then on, damage received will be cumulatively added to his "wounds" and carried over.
In other words, even a powerful wildfire hunter can be defeated by multiple people (pseudo raid).
#If the bounty hunter loses
・Challengers get their bets back and of course the bounty money.
・The bounty hunter will be penalized by not being able to fire the Acorn Cannon for 24 hours.
If the bounty hunter is defeated more than twice, the period during which the Acorn Cannon cannot be fired will be even longer (24 hours * number of times defeated).
(4) Supplementary Note
It is not desirable for a random hunter to use multiple accounts to donate large amounts to himself.
However, if you look at it from another perspective, you can also see it as "making them waste acorns."
Therefore, while we will not pursue a complete elimination, we will take some measures.
- The period in the name field [新] will be set to 10 days, and during this period acorns will not be received via the forwarding service.
- Acorn accounts will be limited to donating to designated hunters or bounties only once every 24 hours.
That's all. Thank you.
- The bounty takes the bet.
- The challenger can place a bounty on the bounty regardless of the bet (just like when you are shot).
- The "手傷 (Wounds) System (pseudo raid)" is applied to the bounty.
Total amount of damage the bounty took in the subjugation battle are recorded as "wounds" and carried over to the next battle.
In the next battle, the bounty hunter will start the battle with damage equal to his "wounds".
If the bounty hunter wins the next battle, the total amount of damage received in this battle will be added to his "wounds" and carried over to the third battle.
From then on, damage received will be cumulatively added to his "wounds" and carried over.
In other words, even a powerful wildfire hunter can be defeated by multiple people (pseudo raid).
#If the bounty hunter loses
・Challengers get their bets back and of course the bounty money.
・The bounty hunter will be penalized by not being able to fire the Acorn Cannon for 24 hours.
If the bounty hunter is defeated more than twice, the period during which the Acorn Cannon cannot be fired will be even longer (24 hours * number of times defeated).
(4) Supplementary Note
It is not desirable for a random hunter to use multiple accounts to donate large amounts to himself.
However, if you look at it from another perspective, you can also see it as "making them waste acorns."
Therefore, while we will not pursue a complete elimination, we will take some measures.
- The period in the name field [新] will be set to 10 days, and during this period acorns will not be received via the forwarding service.
- Acorn accounts will be limited to donating to designated hunters or bounties only once every 24 hours.
That's all. Thank you.
318ななしさん 警備員[Lv.115][SR武][SR防][苗]
2024/10/29(火) 20:47:20.19ID:CStyMxj30NIKU そういう面倒くさそうなのは絶対スルーだわwww
nice ideaは言ってくれるかもだが
nice ideaは言ってくれるかもだが
ドンキャのgood idea = バンドルが売れそうなidea!
320ななしさん 警備員[Lv.8][新芽]
2024/10/29(火) 20:56:27.27ID:xWHIEzCN0NIKU nice idea(社交辞令)
321ななしさん 警備員[Lv.28]
2024/10/29(火) 21:07:56.23ID:emdiCB4k0NIKU キーバンドルって売る気を感じられないんだけどどんキャはどう考えてるんだろう
募金箱レベルにしか見えない
募金箱レベルにしか見えない
322ななしさん ハンター[Lv.620][UR武+20][SSR防+30][木]
2024/10/29(火) 21:21:20.16ID:72k25NBo0NIKU ここは匿名掲示板ですし
323ななしさん ハンター[Lv.921][UR武+55][R防+64][森]
2024/10/29(火) 21:22:28.84ID:6/DtMkEW0NIKU レイドとかヒーラーとかタンクとかアタッカーがそれぞれいて役割分担できるから成り立つ世界
あまりにも安直
あまりにも安直
324ななしさん ハンター[Lv.659][木]
2024/10/29(火) 21:22:57.32ID:B1nNqmUl0NIKU326ななしさん 警備員[Lv.45][森]
2024/10/29(火) 21:34:07.24ID:Atmyx4dr0NIKU どんぐりPayはまだできないんですか!おそいな
327ななしさん 警備員[Lv.96][SSR武][SR防]
2024/10/29(火) 21:37:17.29ID:tTU43CEj0NIKU その辺のソシャゲのシンプルなレイドボスでいいよ
チームとか役割とか何もなしで、とりあえず一定回数殴れば誰でも参加報酬はもらえる
与ダメ上位はランキング報酬も出る
チームとか役割とか何もなしで、とりあえず一定回数殴れば誰でも参加報酬はもらえる
与ダメ上位はランキング報酬も出る
328ななしさん 警備員[Lv.8][新芽]
2024/10/29(火) 21:46:57.85ID:4w75x7Mb0NIKU331 警備員[Lv.217][森]
2024/10/29(火) 22:25:14.90ID:54Z7iZdK0NIKU332ななしさん ハンター[Lv.660][木]
2024/10/29(火) 22:28:50.10ID:B1nNqmUl0NIKU333ななしさん ころころ
2024/10/29(火) 22:32:32.67ID:/nyMkwAArNIKU334ななしさん 警備員[Lv.194][森]
2024/10/29(火) 22:33:24.86ID:/nyMkwAArNIKU BOTなんていんのか?
俺は毎日500~1200発ほど乱射するハンターだが全部手動だぞ
俺は毎日500~1200発ほど乱射するハンターだが全部手動だぞ
337ななしさん 警備員[Lv.21]
2024/10/29(火) 22:36:38.18ID:L9V7SP5F0NIKU レイドボスにあんなに嬉しそうに反応するのにボットには何度レスしても何度メールしても無反応なので理解した
無知ではなく故意に無視してる
おそらく対応する技術も労力もない
無知ではなく故意に無視してる
おそらく対応する技術も労力もない
まぁプラスの適当なスレで乱射すると手動で10分未満で200発消費出来る
後はスキマ時間やトイレ入った時などに10~50発くらいずつ撃ってると1日で500~1000発は行く
後はスキマ時間やトイレ入った時などに10~50発くらいずつ撃ってると1日で500~1000発は行く
>>180
Please don't make something where bots or random hunters can shoot a lot to get to the top.
Everyone is worried about that (>>330-338)
First of all, please decide the number of times each hunter can fight the raid boss, such as 10 times. Then, please have them compete based on the total damage dealt.
Please don't make something where bots or random hunters can shoot a lot to get to the top.
Everyone is worried about that (>>330-338)
First of all, please decide the number of times each hunter can fight the raid boss, such as 10 times. Then, please have them compete based on the total damage dealt.
>>343
偶然じゃねーの?
でもさぁ、そのBOTより手動の俺の方がランキング上だったりするんだよな
昨日は2位だった
http://dongurirank.starfree.jp/cannonlogstat_20241028.html
偶然じゃねーの?
でもさぁ、そのBOTより手動の俺の方がランキング上だったりするんだよな
昨日は2位だった
http://dongurirank.starfree.jp/cannonlogstat_20241028.html
348ななしさん 警備員[Lv.8][新芽]
2024/10/29(火) 23:08:17.82ID:Q3d25kfPaNIKU349ななしさん ハンター[Lv.660][木警]
2024/10/29(火) 23:10:19.44ID:B1nNqmUl0NIKU ドンキャが不正DEMODのバグの穴埋め分からないならDEMOD自体無くせばいいだけ
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