!extend:checked:vvv:1000:512:donguri=10/1
!extend:checked:vvv:1000:512:donguri=10/1
⚠このスレに書き込むにはどんぐりレベル10以上が必要です
スレ探すの面倒だから今後はここで報告してくれ
前スレ
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレッド
http://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1721698451/
VIPQ2_EXTDAT: checked:vvv:1000:512:donguri=10/1: EXT was configured
どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレッド ★2
■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています
1ななしさん 警備員[Lv.138][UR武][SSR防][苗] (ワッチョイ)
2024/08/15(木) 22:55:37.37ID:+ZDsPvZo0706ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.926][森] (ワッチョイ)
2024/09/07(土) 20:33:49.10ID:lym5GSgf0・どんぐりキャノンさんが認めた『超優秀なハンター』には(真面目に毎日、和を乱す奴やスクリプトを射っている人が該当)
『ウルトラどんぐり大砲(キャノン』とか、Ultra Weapon を与えてあげてほしいな。
・自分は不真面目なので貰えないだろうけど・・ 😸
707ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.926][森] (ワッチョイ)
2024/09/07(土) 20:37:02.63ID:lym5GSgf0・ウルトラどんぐりキャノンは大砲禁止≠フスレでも、関係なく射てます。
708ななしさん 警備員[Lv.22][SR武][R防] (アウアウエー)
2024/09/07(土) 21:51:53.93ID:OjpOVh9Ta 大砲禁止のスレにわざわざ大砲撃つ理由って何
709ななしさん 警備員[Lv.119][UR武][UR防][林] (JP)
2024/09/07(土) 22:10:17.80ID:kSPpqi21H >>680
I checked it. Thank you very much !
I checked it. Thank you very much !
>>708
大砲禁止を利用して過剰連投や暴言で荒らす奴もレベル上げするスクリプトも絶えなかったから
大砲禁止を利用して過剰連投や暴言で荒らす奴もレベル上げするスクリプトも絶えなかったから
>>710
書き込んでもレベル上げは出来ないはずだが
書き込んでもレベル上げは出来ないはずだが
>>711
レベル0→1の時期があった
レベル0→1の時期があった
714ななしさん 警備員[Lv.10][新芽] (ブーイモ)
2024/09/07(土) 22:32:59.68ID:meDctydZM715ななしさん 警備員[Lv.119][UR武][UR防][林] (JP)
2024/09/07(土) 22:33:32.52ID:KAX5Be9cH716弾切れでごんす ハンター[Lv.559][SSR武][UR防][木] (スップT)
2024/09/07(土) 22:40:39.11ID:Nj9TLtKEd717ななしさん 警備員[Lv.161][森] (ワッチョイW)
2024/09/07(土) 22:51:28.62ID:Hh/Gajas0 ここに書くと撃たれるの?
718ななしさん 警備員[Lv.10][新芽] (ブーイモ)
2024/09/07(土) 22:56:46.34ID:meDctydZM >>717
ID:WRQhTFledに逆らわなければ大丈夫じゃね?
ID:WRQhTFledに逆らわなければ大丈夫じゃね?
719ななしさん 警備員[Lv.22][SR武][R防][告] (ワッチョイW)
2024/09/07(土) 23:13:20.52ID:8W9ngWwN0 ただの乱射魔では
俺ごんすと🎃✂両方に撃たれたし
俺ごんすと🎃✂両方に撃たれたし
720ななしさん ハンター[Lv.853][SSR武+56][SSR防+40][森] (JPW)
2024/09/07(土) 23:23:10.02ID:ZCd70pAfH 撃っていいのは撃たれる覚悟がどうのこうの
721ななしさん 警備員[Lv.161][森] (ワッチョイW)
2024/09/07(土) 23:25:19.87ID:Hh/Gajas0722ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.927][森] (ワッチョイ)
2024/09/07(土) 23:26:24.29ID:lym5GSgf0723ななしさん 警備員[Lv.161][森] (ワッチョイW)
2024/09/07(土) 23:28:32.56ID:Hh/Gajas0 >>722
撃たれたいから撃って🤤
撃たれたいから撃って🤤
725ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.927][森] (ワッチョイ)
2024/09/07(土) 23:36:43.15ID:lym5GSgf0 >>722
誤字訂正
https://nihon-go.jp/post-1493/
>>723
🎣 ❓
負けるかも知れないけど、お望み通り撃ちます。
https://nihon-go.jp/post-1493/
誤字訂正
https://nihon-go.jp/post-1493/
>>723
🎣 ❓
負けるかも知れないけど、お望み通り撃ちます。
https://nihon-go.jp/post-1493/
726ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.927][森警] (ワッチョイ)
2024/09/07(土) 23:40:23.33ID:lym5GSgf0ID:Hh/Gajas0
木星人さん、こんばんは 🌙
予想どおり負けました ⤵ ⤵
727ななしさん ハンター[Lv.560][SSR武][UR防][木] (スフッT)
2024/09/08(日) 04:41:24.06ID:1zD2S7AFd728ななしさん 警備員[Lv.10][SR武][R防] (ワッチョイW)
2024/09/08(日) 07:55:41.51ID:qW77Fmsy0 >>692
Did you know that threads where there are no script trolls are mostly threads where no cannonballs are allowed because of the stress of the troll hunters and no conversation?
It is the arrogance of the operators who prevent users from making troublesome settings.
I've been watching this site since the beginning of April, and it seems like they're not at all positive about countermeasures against troll hunters.
Did you know that threads where there are no script trolls are mostly threads where no cannonballs are allowed because of the stress of the troll hunters and no conversation?
It is the arrogance of the operators who prevent users from making troublesome settings.
I've been watching this site since the beginning of April, and it seems like they're not at all positive about countermeasures against troll hunters.
729ななしさん 警備員[Lv.148][苗] (ワッチョイW)
2024/09/08(日) 08:41:40.06ID:8pajRNkg0 どんぐりキャノン★, please output the thread information in the "どんぐり大乱闘" log as well.
730 ハンター[Lv.728][木] (オイコラミネオ)
2024/09/08(日) 13:59:05.71ID:Bg0/7xwMM Dear Mr.DonguriCanon
The market specifications have only been released,
but it has not yet been implemented.
Please tell me when it will be implemented
or schedule of it.
The market specifications have only been released,
but it has not yet been implemented.
Please tell me when it will be implemented
or schedule of it.
731ななしさん 警備員[Lv.25] (ワッチョイW)
2024/09/08(日) 14:13:05.08ID:ysECyBvq0 >>どんぐりキャノン★
Please add what time the hunter has shot into the cannonlogs.
Please add what time the hunter has shot into the cannonlogs.
732ななしさん 警備員[Lv.66][N武][N防] (ワッチョイ)
2024/09/08(日) 17:09:53.48ID:B2ULBBLA0 アリーナに自動迎撃システムでも搭載されたのか
すぐ反撃されるようになってるね
すぐ反撃されるようになってるね
Hello どんぐりキャノン★
I have a lot of spare wood.
I'd like to be able to craft wood into keys.
I have a lot of spare wood.
I'd like to be able to craft wood into keys.
735ななしさん 警備員[Lv.66][N武][N防][警] (ワッチョイ)
2024/09/08(日) 23:41:47.00ID:B2ULBBLA0 マーケットもスクリプト対策をしよう
アリーナみたくギリギリで入札とか
転売とか(トークンを出品しつつ、トークンに入札とか)
やりたい放題させないためにも
1. 指定ユーザーのお店にいけない
2. お店のユーザー名も出さない
3. 自身の入札の上書き禁止
4. 落札ログを出さない
5. 入札価格すら隠す
アリーナみたくギリギリで入札とか
転売とか(トークンを出品しつつ、トークンに入札とか)
やりたい放題させないためにも
1. 指定ユーザーのお店にいけない
2. お店のユーザー名も出さない
3. 自身の入札の上書き禁止
4. 落札ログを出さない
5. 入札価格すら隠す
736 警備員[Lv.163][木] (ワッチョイW)
2024/09/09(月) 08:03:09.27ID:jw3OlHvv0 Good morning, Mr. DonguriCanon
I'm no longer interested in 5ch, where trolls never disappear.
I don't do mods, games, or arenas and not interested in special items.
I want to sell all my weapons and armor, and I want to quit 5ch.
That's why I'm only interested in the market opening.
But you opened the specifications of the market , still don't opened.
Can you tell me when it will be opened?
I'm no longer interested in 5ch, where trolls never disappear.
I don't do mods, games, or arenas and not interested in special items.
I want to sell all my weapons and armor, and I want to quit 5ch.
That's why I'm only interested in the market opening.
But you opened the specifications of the market , still don't opened.
Can you tell me when it will be opened?
737ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.931][森] (ワッチョイ)
2024/09/09(月) 08:19:33.80ID:LUj53Vu80I agree with you. I can't wait to find out when the market will open.
738ななしさん ハンター[Lv.273][UR武][SSR防][木] (ワッチョイW)
2024/09/09(月) 08:25:31.51ID:I2b+W2PW0 芸スポも大砲外されたのか
アンチ荒らしが一番多い板なのに
どんぐりシステムって何の意味があるの?
アンチ荒らしが一番多い板なのに
どんぐりシステムって何の意味があるの?
739ななしさん 警備員[Lv.151][UR武][SSR防][苗] (オイコラミネオ)
2024/09/09(月) 08:30:35.12ID:VLwaYyrSM 芸スポって無差別乱射してる奴も多かったし
740 警備員[Lv.163][木] (ワッチョイW)
2024/09/09(月) 08:31:37.34ID:jw3OlHvv0 5ch が衰退していっている様子を見ている様だ
741ななしさん 警備員[Lv.14] (キュッキュW)
2024/09/09(月) 09:54:44.67ID:A1WJlVE500909742ななしさん 警備員[Lv.120][UR武][UR防][林] (キュッキュ)
2024/09/09(月) 10:41:16.88ID:wlpD1Pzv00909 >>738
芸スポプラスのことならacorn=2のままだよ
芸スポプラスのことならacorn=2のままだよ
743ななしさん 警備員[Lv.15] (キュッキュW)
2024/09/09(月) 10:55:33.50ID:A1WJlVE500909 まだ打てるじゃん
人騒がせな
人騒がせな
744ななしさん 警備員[Lv.162][森] (キュッキュW)
2024/09/09(月) 11:30:23.97ID:QNXFeDQF00909 Hello doguri Canon
The URL of the store has disappeared from "どんぐり基地"
The URL of the store has disappeared from "どんぐり基地"
>>714
そいつ鬼女周辺で荒らしとして話に出る事がある精子婆という奴では
そいつ鬼女周辺で荒らしとして話に出る事がある精子婆という奴では
746ななしさん 警備員[Lv.17][新] (キュッキュW)
2024/09/09(月) 12:12:14.18ID:B0XJkB9600909 てす
747 ハンター[Lv.731][木] (キュッキュW)
2024/09/09(月) 17:48:48.87ID:jw3OlHvv00909 Good Evening Mr. DonguriCanon
How is the market implementation progressing?
We hope we can have more fun in the coming days.
Could you inform us the approximate date that the funcion is in enjoying state ?
How is the market implementation progressing?
We hope we can have more fun in the coming days.
Could you inform us the approximate date that the funcion is in enjoying state ?
748ななしさん 警備員[Lv.19] (キュッキュW)
2024/09/09(月) 18:39:48.42ID:B0XJkB9600909 てす
749ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.932][森] (キュッキュ)
2024/09/09(月) 19:32:54.03ID:LUj53Vu800909750ななしさん 警備員[Lv.11] (キュッキュ)
2024/09/09(月) 20:09:52.87ID:mgTQHqin00909752ななしさん 警備員[Lv.31][苗] (キュッキュ)
2024/09/09(月) 21:11:53.83ID:Hr8dQS0S00909 To どんぐりキャノン★
The timing of obtaining items for ``Exploration'', ``Mining'', and ``Lumberjack'' has been unified.
We have abolished the system where the amount of items obtained depends on the skill selected at the time.
The amount of items obtained for "Exploration", "Mining", and "Lumberjack" depends on each skill.
I would like it to be adjusted to maintain balance.
For example, let's say that exploration and mining are both at the same level, 300.
From exploration, you can obtain 30 iron keys at 1/10 of your skill level three times per season.
If you balance this, mining will start at the same time.
Iron at the same time as getting the iron key, same as skill level, 300 each
I think it would be appropriate to just get it.
It takes 15 iron to make one iron key, so it is inferior when converted to an iron key,
Iron has other uses, such as being made into iron cannon bullets, so it is better to use less iron.
It is considered that the balance is maintained. I hope this serves as a guideline.
The timing of obtaining items for ``Exploration'', ``Mining'', and ``Lumberjack'' has been unified.
We have abolished the system where the amount of items obtained depends on the skill selected at the time.
The amount of items obtained for "Exploration", "Mining", and "Lumberjack" depends on each skill.
I would like it to be adjusted to maintain balance.
For example, let's say that exploration and mining are both at the same level, 300.
From exploration, you can obtain 30 iron keys at 1/10 of your skill level three times per season.
If you balance this, mining will start at the same time.
Iron at the same time as getting the iron key, same as skill level, 300 each
I think it would be appropriate to just get it.
It takes 15 iron to make one iron key, so it is inferior when converted to an iron key,
Iron has other uses, such as being made into iron cannon bullets, so it is better to use less iron.
It is considered that the balance is maintained. I hope this serves as a guideline.
753ななしさん ハンター[Lv.276][UR武][SSR防][木] (キュッキュ)
2024/09/09(月) 21:56:03.35ID:I2b+W2PW00909 あれ?
754ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.933][森] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 03:04:14.20ID:3RPMrzHA0Hello ! Mr. DonguriCanon.
Please add the ability to sort items in the item bag.
A simple sort is fine.
Thank you in advance.
( From top to bottom. UR → SSR → SR → R → N )
https://donguri.5ch.net/bag
>>754
項目名(SPDとかマリモとか)をクリックすればソートされる
項目名(SPDとかマリモとか)をクリックすればソートされる
756ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.934][森] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 06:35:59.87ID:3RPMrzHA0 >>755
That method would be to consume marimo.
My hope is for a one-click sorting feature, even if it is a simplified one.
That method would be to consume marimo.
My hope is for a one-click sorting feature, even if it is a simplified one.
757ななしさん 警備員[Lv.67][N武][N防] (ワッチョイW)
2024/09/10(火) 07:29:59.27ID:cw7PlmVh0 どんぐりキャノン氏は、ソートが書けないから
こちらで修正案を出して更新してもらう方がいいと思う
(全員に影響あるから別スレで煮詰めて)
こちらで修正案を出して更新してもらう方がいいと思う
(全員に影響あるから別スレで煮詰めて)
758 ハンター[Lv.733][木] (ワイーワ2W)
2024/09/10(火) 12:45:33.26ID:Aw0BAztTF ドンキャさんはマーケットの話はスルーだねぇ
759どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.114][UR武+20][UR防+15][森]
2024/09/10(火) 13:58:45.46ID:CAP_USER Hello everybody.
How are you today?
How are you today?
760ななしさん ハンター[Lv.860][SSR武+57][SSR防+40][森] (JPW)
2024/09/10(火) 13:59:56.29ID:aM4MR8pOH >>759
When will the market be implemented?
When will the market be implemented?
761どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.114][UR武+20][UR防+15][森]
2024/09/10(火) 14:03:34.81ID:CAP_USER >>760
I am working on it still. Soon.
I am working on it still. Soon.
762ななしさん 警備員[Lv.163][森] (オッペケ)
2024/09/10(火) 14:05:48.98ID:HkkVoAvHr >>759
Hi Mr. Donguri Canon
I think the effect of the water attribute is too weak, could you please correct it?
Hi Mr. Donguri Canon
I think the effect of the water attribute is too weak, could you please correct it?
763 ハンター[Lv.734][木] (オイコラミネオ)
2024/09/10(火) 14:08:02.26ID:gJuaPVXAM764ななしさん 警備員[Lv.63][UR武][SSR防] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 14:08:43.03ID:r3GAKpzd0765どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.114][UR武+20][UR防+15][森]
2024/09/10(火) 14:19:07.75ID:CAP_USER >>762
How could it be improved?
How could it be improved?
766ななしさん 警備員[Lv.163][森] (オッペケ)
2024/09/10(火) 14:24:32.42ID:HkkVoAvHr >>765
It would be better to increase the activation rate or make the effects a little stronger.
As it stands, I feel that the effect almost always ends up not being triggered
It would be better to increase the activation rate or make the effects a little stronger.
As it stands, I feel that the effect almost always ends up not being triggered
767どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.114][UR武+20][UR防+15][森]
2024/09/10(火) 14:25:26.42ID:CAP_USER >>766
Can you post the details of your weapon with water attribute here?
Can you post the details of your weapon with water attribute here?
768ななしさん 警備員[Lv.18] (ワッチョイW)
2024/09/10(火) 14:29:40.11ID:Nx04S19m0 >>759
Jake Scripts attacks have stopped throughout the 5ch recently.
Very comfortable.
Have you taken any action with the Donguri system?
Jake Scripts attacks have stopped throughout the 5ch recently.
Very comfortable.
Have you taken any action with the Donguri system?
769ななしさん 警備員[Lv.33][苗] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 14:32:58.89ID:uQQUz3zy0 To どんぐりキャノン★ I'll repeat it.
The timing of obtaining items for ``Exploration'', ``Mining'', and ``Lumberjack'' has been unified.
We have abolished the system where the amount of items obtained depends on the skill selected at the time.
The amount of items obtained for "Exploration", "Mining", and "Lumberjack" depends on each skill.
I would like it to be adjusted to maintain balance.
For example, let's say that exploration and mining are both at the same level, 300.
From exploration, you can obtain 30 iron keys at 1/10 of your skill level three times per season.
If you balance this, mining will start at the same time.
Iron at the same time as getting the iron key, same as skill level, 300 each
I think it would be appropriate to just get it.
It takes 15 iron to make one iron key, so it is inferior when converted to an iron key,
Iron has other uses, such as being made into iron cannon bullets, so it is better to use less iron.
It is considered that the balance is maintained. I hope this serves as a guideline.
The timing of obtaining items for ``Exploration'', ``Mining'', and ``Lumberjack'' has been unified.
We have abolished the system where the amount of items obtained depends on the skill selected at the time.
The amount of items obtained for "Exploration", "Mining", and "Lumberjack" depends on each skill.
I would like it to be adjusted to maintain balance.
For example, let's say that exploration and mining are both at the same level, 300.
From exploration, you can obtain 30 iron keys at 1/10 of your skill level three times per season.
If you balance this, mining will start at the same time.
Iron at the same time as getting the iron key, same as skill level, 300 each
I think it would be appropriate to just get it.
It takes 15 iron to make one iron key, so it is inferior when converted to an iron key,
Iron has other uses, such as being made into iron cannon bullets, so it is better to use less iron.
It is considered that the balance is maintained. I hope this serves as a guideline.
770ななしさん 警備員[Lv.163][森] (オッペケ)
2024/09/10(火) 14:34:50.36ID:HkkVoAvHr >>767
I couldn't find an appropriate partner at the moment, but it doesn't seem to work very well for high WT partners either.
https://donguri.5ch.net/fightlog/59dbd52d
https://donguri.5ch.net/fightlog/123523b4
https://donguri.5ch.net/fightlog/c7111623
https://donguri.5ch.net/fightlog/905a9392
I couldn't find an appropriate partner at the moment, but it doesn't seem to work very well for high WT partners either.
https://donguri.5ch.net/fightlog/59dbd52d
https://donguri.5ch.net/fightlog/123523b4
https://donguri.5ch.net/fightlog/c7111623
https://donguri.5ch.net/fightlog/905a9392
771ななしさん 警備員[Lv.34] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 14:35:28.79ID:BoNFINdJ0 Continuous arena attacks by bots are still occurring.
Why not try abolishing acorn transfers, which is the root cause of this?
Why not try abolishing acorn transfers, which is the root cause of this?
772ななしさん 警備員[Lv.163][UR武][UR防限][苗] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 14:38:57.55ID:ycaytMBf0 Hi, Donkya.
I have one request regarding the item bag.
I would like to see a 'link to jump to the armour list' near the top of the item bag page.
When the item bag is expanded to 1000 or more, it is very difficult to get to the armour list.
アイテムバッグについて1つお願いがあります。
アイテムバッグのページのトップ付近に「防具リストへジャンプするリンク」を設置してほしいです。
アイテムバッグを1000以上に拡張すると、防具リストにたどり着くのが大変なのです。
I have one request regarding the item bag.
I would like to see a 'link to jump to the armour list' near the top of the item bag page.
When the item bag is expanded to 1000 or more, it is very difficult to get to the armour list.
アイテムバッグについて1つお願いがあります。
アイテムバッグのページのトップ付近に「防具リストへジャンプするリンク」を設置してほしいです。
アイテムバッグを1000以上に拡張すると、防具リストにたどり着くのが大変なのです。
773ななしさん 警備員[Lv.163][森警] (オッペケ)
2024/09/10(火) 14:39:05.77ID:HkkVoAvHr >>767
I could log a little longer.
https://donguri.5ch.net/fightlog/e1b7b1b9
https://donguri.5ch.net/fightlog/555bebf1
https://donguri.5ch.net/fightlog/12d7a794
I could log a little longer.
https://donguri.5ch.net/fightlog/e1b7b1b9
https://donguri.5ch.net/fightlog/555bebf1
https://donguri.5ch.net/fightlog/12d7a794
774ななしさん 警備員[Lv.17] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 14:43:33.91ID:gs7jEGxc0 toto
>>767
Hello
Water attribute effects and the swimsuit's "slippery" properties become almost ineffective as WT (HP) increases.
Hello
Water attribute effects and the swimsuit's "slippery" properties become almost ineffective as WT (HP) increases.
>>767
In addition to the issue in >>770, the water attribute special effect still has a fatal flaw in that the effect is "permanent."
The introduction of [Haste] has alleviated this somewhat, but it is not a fundamental solution.
This problem needs to be solved at the same time as making the effect more powerful.
If it is not solved, it is clear that we will see frequent deadlocks after 100 turns, as before.
I would like to see improvements such as the effect disappearing after a certain number of turns, for example.
In addition to the issue in >>770, the water attribute special effect still has a fatal flaw in that the effect is "permanent."
The introduction of [Haste] has alleviated this somewhat, but it is not a fundamental solution.
This problem needs to be solved at the same time as making the effect more powerful.
If it is not solved, it is clear that we will see frequent deadlocks after 100 turns, as before.
I would like to see improvements such as the effect disappearing after a certain number of turns, for example.
777 ハンター[Lv.734][木] (ワッチョイW)
2024/09/10(火) 14:58:09.28ID:v90fpcGG0 Dearest Mr. DonguriCanon.
Regarding the market,
I'm tired of waiting.
It seems to be a Japanese soba restaurant.
"Already available for delivery" means that it is currently being made,
"Currently being made" means that it has not yet started.
Could you please announce the date when it will be really made public?
Regarding the market,
I'm tired of waiting.
It seems to be a Japanese soba restaurant.
"Already available for delivery" means that it is currently being made,
"Currently being made" means that it has not yet started.
Could you please announce the date when it will be really made public?
>>767
This person (nanashÌ) is equipped with a water attribute weapon and a swimsuit, but the expected effects are not appearing.
https://donguri.5ch.net/fightlog/81c21176
This person (nanashÌ) is equipped with a water attribute weapon and a swimsuit, but the expected effects are not appearing.
https://donguri.5ch.net/fightlog/81c21176
779ななしさん 警備員[Lv.24] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 15:09:39.61ID:p3jSbjGX0 風属性強すぎ。
水属性強化の陳情がんばれー。
水属性強化の陳情がんばれー。
780 ハンター[Lv.734][木] (ワッチョイW)
2024/09/10(火) 15:53:31.84ID:v90fpcGG0 Dear Mr.
Will the market feature really be implemented?
In my opinion, the market feature is a low priority because it will lead to a decrease in bundle sales.
Next, you will release the application and increase bundle sales.
I think the market will be released after that.
Please change my thought about this.
Will the market feature really be implemented?
In my opinion, the market feature is a low priority because it will lead to a decrease in bundle sales.
Next, you will release the application and increase bundle sales.
I think the market will be released after that.
Please change my thought about this.
781ななしさん 警備員[Lv.67][N武][N防] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 16:37:58.12ID:EVJZ63410 >>772
もっと具体的に言っちゃえばすぐ実装してくれそう
実装されるまでは
https://donguri.5ch.net/bag#armorTable
をブックマークに入れて我慢
To どんぐりキャノン★
https://donguri.5ch.net/bag
<table id="weaponTable">
の直前に以下のhtmlを1行追加して欲しい
<p><a href="#armorTable">防具リストへジャンプするリンク</a></p>
もっと具体的に言っちゃえばすぐ実装してくれそう
実装されるまでは
https://donguri.5ch.net/bag#armorTable
をブックマークに入れて我慢
To どんぐりキャノン★
https://donguri.5ch.net/bag
<table id="weaponTable">
の直前に以下のhtmlを1行追加して欲しい
<p><a href="#armorTable">防具リストへジャンプするリンク</a></p>
782ななしさん ハンター[Lv.821][UR武+20][UR防+20][森] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 17:51:57.85ID:jIWACMIh0 To どんぐりキャノン
I would like you to change the color of standard size treasure chests and large size treasure chests to different colors. When you try to open the standard size, you accidentally open the large size.
I would like you to change the color of standard size treasure chests and large size treasure chests to different colors. When you try to open the standard size, you accidentally open the large size.
783 ハンター[Lv.734][木] (オイコラミネオ)
2024/09/10(火) 18:08:21.81ID:gJuaPVXAM ボタンサイズ変えたら?
変えられるかどうか知らないけど
大きいボタンは大箱、ちっこいボタンは標準箱 みたいに…
変えられるかどうか知らないけど
大きいボタンは大箱、ちっこいボタンは標準箱 みたいに…
784 ハンター[Lv.735][木警] (オイコラミネオ)
2024/09/10(火) 18:39:52.96ID:gJuaPVXAM How about changing the button-size?
785ArtX ◆44mDe.EXFS/R ハンター[Lv.935][森] (ワッチョイ)
2024/09/10(火) 18:58:12.48ID:3RPMrzHA0787ななしさん 警備員[Lv.11][UR武][UR防][林] (JP)
2024/09/10(火) 19:29:53.29ID:WuABfzIbH >>759
Fine, thank you and you ?
Fine, thank you and you ?
788 警備員[Lv.40][SSR武][SR防]:0.03991281(香川県) (ワッチョイ 5272-x2r9 [2001:318:6105:1c:*])
2024/09/10(火) 21:34:13.52ID:/4c8Ei3+0Status ♣J ♥K ♥A ♣9 ♥10 (2nd.)HP: 1000 pts. たぶん(0)
0.36, 0.56, 0.44(763.398438) Proc. [0.444134 sec.]
789ななしさん 警備員[Lv.164][森] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 08:16:53.04ID:Tik9JjIK0790ななしさん 警備員[Lv.164][森] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 08:18:05.77ID:Tik9JjIK0 スタンも似たようなものでは?
元のATKが極端に高いわけでもないんだし
元のATKが極端に高いわけでもないんだし
792ななしさん 警備員[Lv.164][森] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 10:01:02.19ID:WfEBvgx70793ななしさん ハンター[Lv.744][R武+8][N防+41][森] (ブーイモ)
2024/09/11(水) 10:04:15.45ID:jQ4OPE+sM >>789
おそらく初期の実装を知らないでそういっているのだと思いますが、効果が強すぎると
「先に発動させた方が勝つ」という極端な状況を懸念しての話だと思われます
なにせ、永続的なスロウが重ねられると、それ以降、相手の攻撃が殆どスカるようになるのでほぼ無敵ですね
バランス調整も何もあったもんじゃありません
対抗措置としてはお互いスロウ装備するしかなく、その結果、両者の攻撃がスカりつづけて100ターン引き分けで終わる
という戦闘に行き着きます
これをデッドロックと称しているのでしょう
現在においては防止策として、戦闘の膠着状態を緩和させるヘイストや、必中効果のある武器が導入されていますが
それだけでは不足という話なのでしょうね
おそらく初期の実装を知らないでそういっているのだと思いますが、効果が強すぎると
「先に発動させた方が勝つ」という極端な状況を懸念しての話だと思われます
なにせ、永続的なスロウが重ねられると、それ以降、相手の攻撃が殆どスカるようになるのでほぼ無敵ですね
バランス調整も何もあったもんじゃありません
対抗措置としてはお互いスロウ装備するしかなく、その結果、両者の攻撃がスカりつづけて100ターン引き分けで終わる
という戦闘に行き着きます
これをデッドロックと称しているのでしょう
現在においては防止策として、戦闘の膠着状態を緩和させるヘイストや、必中効果のある武器が導入されていますが
それだけでは不足という話なのでしょうね
795ななしさん ハンター[Lv.744][R武+8][N防+41][森] (ブーイモ)
2024/09/11(水) 10:07:43.01ID:jQ4OPE+sM スタンは1ターン限りという仕様で現在は落ち着いております
797ななしさん 警備員[Lv.164][森] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 10:12:59.96ID:WfEBvgx70 >>793
知ってるよ初期からずっと水武器使ってるし
無敵ではないよね?勝ててないんだから
それにあの時とは全体のダメージが違うんだから10ターン前後で確実な一撃とかやけどが発動したらスロウなんて意味ない
ただ相手をぶっ倒す武器だけじゃなくて自衛する武器があってもいいと思うんだけど
そうすれば後続組も少しは救われそうだし
今は追加ダメージで相手とのMOD差でぶっ倒すことだけに特化しすぎ
それなら追加ダメージの効果を下げるべきだと思うね
もしくはスロウ発動中通常攻撃が外れてもも追加ダメージの特殊効果は通るようにするとか
知ってるよ初期からずっと水武器使ってるし
無敵ではないよね?勝ててないんだから
それにあの時とは全体のダメージが違うんだから10ターン前後で確実な一撃とかやけどが発動したらスロウなんて意味ない
ただ相手をぶっ倒す武器だけじゃなくて自衛する武器があってもいいと思うんだけど
そうすれば後続組も少しは救われそうだし
今は追加ダメージで相手とのMOD差でぶっ倒すことだけに特化しすぎ
それなら追加ダメージの効果を下げるべきだと思うね
もしくはスロウ発動中通常攻撃が外れてもも追加ダメージの特殊効果は通るようにするとか
798ななしさん 警備員[Lv.164][森] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 10:13:52.61ID:WfEBvgx70799ななしさん ハンター[Lv.744][R武+8][N防+41][森] (ブーイモ)
2024/09/11(水) 10:27:50.61ID:ad8xvMnPM >>797
私としてはスロウの強化自体には賛成しているんですよ
現在の実装においては、WT10前後での戦闘であれば僅かに効果は認めらるものの、
普通にWTを3桁以上盛ってHPを稼ぐのが一般化してる現在の戦場においては
【全く効果がない】と言っても華厳の滝ではありません
強化は必須でしょう
ただし、以前のように
「回避率半減」&「重ね掛け可能」&「効果は永続的」
といった極端な仕様になるとバランス崩壊するのでそれは避けたいですね
私としてはスロウの強化自体には賛成しているんですよ
現在の実装においては、WT10前後での戦闘であれば僅かに効果は認めらるものの、
普通にWTを3桁以上盛ってHPを稼ぐのが一般化してる現在の戦場においては
【全く効果がない】と言っても華厳の滝ではありません
強化は必須でしょう
ただし、以前のように
「回避率半減」&「重ね掛け可能」&「効果は永続的」
といった極端な仕様になるとバランス崩壊するのでそれは避けたいですね
800ななしさん 警備員[Lv.164][森] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 10:28:04.13ID:WfEBvgx70 50ターン以上やっても数回しか攻撃外れないとかほぼ効果ないような物だと思うんだけど
それが永続してて起こってる状況なら尚更
その間やけどと確実な一撃は10回近く発動してる
スタンは試してないから知らん
それが永続してて起こってる状況なら尚更
その間やけどと確実な一撃は10回近く発動してる
スタンは試してないから知らん
801ななしさん 警備員[Lv.164][森] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 10:31:50.43ID:WfEBvgx70 >>799
もうバランス崩壊は起こしてるよね?
実質追加ダメージしか属性効果ないようなもんじゃない?
スタンなんてまとも勝ってるの初期の頃だけだと思うけど?
スロウは修正されるまで勝てないにしても負けないから使えたけど
もうバランス崩壊は起こしてるよね?
実質追加ダメージしか属性効果ないようなもんじゃない?
スタンなんてまとも勝ってるの初期の頃だけだと思うけど?
スロウは修正されるまで勝てないにしても負けないから使えたけど
スタンは割と強いよ
常駐アリーナにそういう相手がいるから分かる
スロウと滑りやすいは初期と今の中間くらいがいいが無理なんだろうね
常駐アリーナにそういう相手がいるから分かる
スロウと滑りやすいは初期と今の中間くらいがいいが無理なんだろうね
>>798
引き分けにしかならないのならもうゲームとして成立しないからだよ
引き分けにしかならないのならもうゲームとして成立しないからだよ
804ななしさん ハンター[Lv.812][UR武限][UR防限][林] (ワッチョイW)
2024/09/11(水) 12:24:11.05ID:7EkZ/PxP0 水はやけどや風に匹敵する効果に変更すればいいんじゃない?
今の効果で強くするのが嫌なら効果自体を変更しないとどう考えても水に未来はないよ
今の効果で強くするのが嫌なら効果自体を変更しないとどう考えても水に未来はないよ
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