>>273
I have a proposal.
How about providing a means to solve the weapon making level and armor making level with the power of money?
We could have new exchange items as compensation, or we could consume “marimo” (which can be obtained by purchasing a bundle, opening a treasure chest, and disassembling it).
Without a means to solve the problem with the power of money, latecomers will never be able to catch up with the first movers. Whether or not they actually use money to solve the problem, without the means, there is nothing but despair.
A money-based solution is the “hope” for such players.

武器製作レベルと防具製作レベルをお金の力で解決できる手段を用意するのはどうだろうか?
代償として新たな交換アイテムを用意してもいいし「まりも」を消費する形でもいい(バンドルを購入して宝箱開けて分解すれば手に入る)。
武器製作レベルと防具製作レベルをお金の力で解決できる手段を用意するのはどうだろうか?
代償として新たな交換アイテムを用意してもいいし「まりも」を消費する形でもいい(バンドルを購入して宝箱開けて分解すれば手に入る)。
お金の力で解決する手段がないと、後発のプレイヤーはいつまでたっても先発のプレイヤーに追いつけない。実際にお金で解決を行うかどうかはともかく、手段がないと絶望しかない。
お金で解決する手段はそういったプレイヤーにとっての「希望」なんだ。