>>492
Due to the successive specification changes, there are many times when you want to change the allocation of stats.
相次ぐ仕様変更により、ステータスの割り振りを変えたくなる時が多々あります。
Therefore, I would like to be able to lower stats within the MOD value range.
そこで、MOD値の範囲内でステータスを下げられるようにしていただきたいです。
This will allow you to intentionally change the value at MOD 0 to a value different from when you obtained it from 宝箱, but since this costs マリモ, I think that's fine.
これによって、MOD0の時の値を意図的に宝箱から入手した時とは違う値に変えることができるようになりますが、対価としてマリモを消費するので、それはそれで良いのではないかと思います。
■ 2 ■
武器や防具のエレメントの特殊効果はどのようにしたら発動しやすくなりますか?
How can I make it easier to activate elemental special effects on weapons and armor?
■ 3 ■
A request regarding the item bag.
アイテムバッグについての要望です。
I tend to make mistakes when "錠/解錠" and "装備" are in the same cell, so could you separate them into separate cells?
「錠/解錠」と「装備」は同じセルにあると誤操作しやすいので、セルを分けていただけませんか?
I think this is particularly likely to lead to incorrect operation in a smartphone environment.
特にスマートフォンの環境において誤操作を招きやすいと思います。
どんぐり装備品 ★10
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495ななしさん
2024/06/19(水) 09:07:58.78ID:oNlW8T6I0■ このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています