0606ななしさん警備員[Lv.7]2024/06/15(土) 18:45:34.06ID:nuUIQpiT0 まだ初期SSR強化組には勝てないわ。 0607ななしさん警備員[Lv.2][新芽]2024/06/15(土) 18:45:55.01ID:SeUVB6YAM>>600 I understand that lightning weapons have an additional stun effect, but what attribute triggers the slow effect? Also, will there be a feature to change weapon attributes (such as a paid option)? 0608ななしさんハンター[Lv.400][UR武+20][SSR防+35][木告]2024/06/15(土) 18:48:09.92ID:CnsdxhE70>>605 対戦スレだけどね 0609ななしさん警備員[Lv.6][芽]2024/06/15(土) 18:50:17.55ID:y5/v9zj/0>>600 What should be prioritized Implementation of a function to initialize to MOD0 and a tournament. 0610ななしさん警備員[Lv.7]2024/06/15(土) 18:51:06.46ID:nuUIQpiT0>>604 すいません撃たせてもらいました。 まだ、初期SSR強化組には勝てませんがUR強化が正解ですね。 以前のSSRmod29より現在URmod15の方が強くなってます。 0611ななしさん警備員[Lv.6][芽]2024/06/15(土) 18:51:07.19ID:y5/v9zj/0 sorry copy miss 0612ななしさん警備員[Lv.6][芽]2024/06/15(土) 18:53:10.99ID:y5/v9zj/0>>600 The priority should be the ability to initialize MOD to 0 and the implementation of tournaments. 0613どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.9][UR武+10][UR防+5][木臭]2024/06/15(土) 18:56:56.52ID:CAP_USER>>607 地 can cause stuns.
>>609 Re-initialization to MOD0 is impossible because I didnt save the original MOD0 values for each weapon/armor. We could have a way to re-initialize a weapon/armor from MOD0; maybe kind of like NG+? I will think about it some more. Need to finish the status effects (stun,fire,etc), then add the UI for the battles before introducing a tournament mode. 0614ななしさん警備員[Lv.124][UR武+3][UR防+6][苗]2024/06/15(土) 19:01:40.80ID:fihkSujK0 HP大幅減したか 0615ななしさん警備員[Lv.39][SR武+4][SSR防][告]2024/06/15(土) 19:03:00.85ID:c4XOcIfG0 これ一人でやってるのかよ いくら納期が無くてもバカげてるわ 0616ハンター[Lv.532][UR武+1][UR防+6][森]:50.914210082024/06/15(土) 19:05:47.73ID:cEVDMvDY0 何度クソみたいな仕様変更があってレーティング削られようが, きなくさい仕様にはノータッチを貫いて絶えずランク1位維持してる僕偉すぎ(自画自賛 0617ななしさん警備員[Lv.7]2024/06/15(土) 19:15:18.88ID:JmEKz3FZ0>>613 There are other things you should be doing, like dealing with multiple accounts and scripts. 0618ななしさんハンター[Lv.475][SSR武+19][UR防+18][木]2024/06/15(土) 19:31:22.99ID:9Nen/avb0 武器は単純に強いだけじゃなくて今後は属性効果も考慮しないとだな