0563ななしさん警備員[Lv.3][新芽警]2024/06/15(土) 17:25:23.45ID:Ng3mOJWB0>>561 対あり…w なるほど、スタンで一回休みか…w 0564ななしさんハンター[Lv.400][UR武+20][SSR防+35][木]2024/06/15(土) 17:29:30.03ID:CnsdxhE70 たのもう 0565ななしさんハンター[Lv.498][UR武+25][UR防+23][木]2024/06/15(土) 17:34:04.99ID:AwqO4fSz0>>561 了解 やっと文字だけだった効果の実装ね 0566◆SENSHI/WB. ハンター[Lv.598][SR武+56][SR防+51][森]2024/06/15(土) 17:35:35.24ID:+7Cr6JX10>>564 1回目SR SR 2回目SSR SSR ありがとうございました膠着 0567ななしさんハンター[Lv.400][UR武+20][SSR防+35][木]2024/06/15(土) 17:40:34.18ID:CnsdxhE70>>566 ありがとうございます 私は攻撃がまるで駄目なようで、今後の課題です 0568ななしさんハンター[Lv.498][UR武+25][UR防+23][木]2024/06/15(土) 17:44:28.30ID:AwqO4fSz0>>561 What will be done about the current situation where HP increases from several thousand to tens of thousands due to the increase in WT value? 0569ななしさんハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木警]2024/06/15(土) 17:51:26.46ID:2DqaiPX70 体力吸収 test 0570どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木警]2024/06/15(土) 17:52:30.53ID:CAP_USER>>568 We might adjust the way that HP is calculated later. Balancing everything will take a bit of time. 0571◆SENSHI/WB. ハンター[Lv.598][SR武+56][SR防+51][森]2024/06/15(土) 17:54:06.72ID:+7Cr6JX10>>569 ありがとうございましたm(_ _)m 0572ななしさんハンター[Lv.498][UR武+25][UR防+23][木]2024/06/15(土) 17:54:34.11ID:AwqO4fSz0>>570 了解しました 0573どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木告]2024/06/15(土) 17:56:28.74ID:CAP_USER>>568 WT increases HP, but does not increase defense mitigation. If you have a low defense mitigation, then even a large amount of HP is not useful. 0574ななしさんハンター[Lv.498][UR武+25][UR防+23][木]2024/06/15(土) 18:03:26.51ID:AwqO4fSz0>>573 I understand that, but the current WT value increases HP so much that you can ignore the level of defense power. 0575ななしさん警備員[Lv.4][新芽警]2024/06/15(土) 18:05:23.18ID:Ng3mOJWB0 100ターンになったのか…w 0576ななしさんハンター[Lv.400][UR武+20][SSR防+35][木]2024/06/15(土) 18:06:28.77ID:CnsdxhE70>>573 対戦ありがとうございました 0577どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木臭]2024/06/15(土) 18:08:57.67ID:CAP_USER>>574 Ill adjust it. 0578ななしさんハンター[Lv.498][UR武+25][UR防+23][木警]2024/06/15(土) 18:10:21.59ID:AwqO4fSz0>>571 たいあり 紙装甲の化けの皮が剥がれてもうた 0579ななしさんハンター[Lv.412][UR武+13][SSR防+27][木]2024/06/15(土) 18:11:25.62ID:5mfaFJJ50 勝負! 0580どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.6][UR武+10][UR防+5][木臭]2024/06/15(土) 18:12:52.23ID:CAP_USER Hmm.. might need to be changed back. 0581ななしさん警備員[Lv.39][SR武+4][SSR防]2024/06/15(土) 18:15:50.00ID:PskfVFeI0>>575 20ターンでいいよね 0582ななしさんハンター[Lv.412][UR武+13][SSR防+27][木]2024/06/15(土) 18:18:05.83ID:5mfaFJJ50 かかってこい! 0583ななしさんハンター[Lv.6][UR武+10][UR防+5][木臭]2024/06/15(土) 18:18:29.68ID:2DqaiPX70 Accidentally multiplied the WT. modifier by 0. fixing now. 0584◆SENSHI/WB. ころころ2024/06/15(土) 18:20:20.14ID:+7Cr6JX10>>582 ありがとうございましたm(_ _)m HPが下がりましたね 0585ななしさん警備員[Lv.6][新芽]2024/06/15(土) 18:21:45.71ID:Ps/Cn4j0d どうぞ 0586ななしさんハンター[Lv.451][UR武+15][UR防+7][森]2024/06/15(土) 18:22:06.37ID:Ps/Cn4j0d こっちで 0587ななしさんハンター[Lv.412][UR武+13][SSR防+27][木警]2024/06/15(土) 18:22:21.16ID:5mfaFJJ50>>584 たいあり! 10000超えから1400になってしまった 0588ななしさんハンター[Lv.498][UR武+25][SSR防+46][木]2024/06/15(土) 18:24:33.99ID:AwqO4fSz0>>586 >>587 たいあり 万超えは夢まぼろしだったんだよw 0589◆SENSHI/WB. ハンター[Lv.598][SR武+56][SR防+51][森]2024/06/15(土) 18:26:19.62ID:+7Cr6JX10 誰か撃って下さい 0590ななしさん警備員[Lv.9]2024/06/15(土) 18:27:14.12ID:FSXjAZz+0 If you want to adjust the balance, I would like you to reset the number of MODs. All my armor has been changed to WT, so I can't modify it any more. 0591ななしさんハンター[Lv.498][UR武+25][SSR防+46][木警]2024/06/15(土) 18:28:02.46ID:AwqO4fSz0>>589 いやーホント強いね たいあり 0592ななしさん警備員[Lv.39][SR武+4][SSR防][警]2024/06/15(土) 18:28:10.43ID:c4XOcIfG0 妥当だと思う なんか中ボスのHPみたいになってるの居たからなw 0593◆SENSHI/WB. ハンター[Lv.598][SR武+56][SR防+51][森警]2024/06/15(土) 18:29:57.63ID:+7Cr6JX10>>591 ありがとうございましたm(_ _)m 0594ななしさんハンター[Lv.400][UR武+20][SSR防+35][木]2024/06/15(土) 18:31:35.62ID:CnsdxhE70>>590 間違えて撃ってしまいました、すいません 0595どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.11][UR武+10][UR防+5][木臭]2024/06/15(土) 18:37:16.81ID:CAP_USER>>590 The HP calculation previously put too much emphasis on the amount of MODs you had. Now it reduced the emphasis on the amount of MODs you have. The WT. factor. has not changed. We might still readjust it later. The goal is to balance the top-end armors to be around 10k HP. 0596ななしさん警備員[Lv.1][新芽]2024/06/15(土) 18:37:46.20ID:SeUVB6YAM>>595 Do the additional effects change depending on the weapon's attribute? For example, if the weapon has a fire attribute, it will set the opponent on fire and deal additional damage. 0597◆SENSHI/WB. ハンター[Lv.598][SSR武+53][SSR防+44][森警]2024/06/15(土) 18:38:37.31ID:+7Cr6JX10 装備を変えました 撃って下さい 0598ななしさんハンター[Lv.498][SSR武+45][SSR防+46][木警]2024/06/15(土) 18:39:21.22ID:AwqO4fSz0>>593 たいあり 手持ちのさいつよで何とか互角かな? 0599ななしさん警備員[Lv.5][芽]2024/06/15(土) 18:39:38.66ID:y5/v9zj/0 t 0600どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.6][UR武+10][UR防+5][木臭]2024/06/15(土) 18:39:50.15ID:CAP_USER>>596 Fire is not implemented yet, but yes it will. Right now only stun and slow are working correctly. 0601ななしさんハンター[Lv.498][SSR武+45][SSR防+46][木警]2024/06/15(土) 18:40:07.44ID:AwqO4fSz0>>597 撃った 0602ななしさんハンター[Lv.477][UR武+14][UR防+14][森]2024/06/15(土) 18:41:36.79ID:Ng3mOJWB0 どう調整入ったかな 0603◆SENSHI/WB. ハンター[Lv.598][SSR武+53][SSR防+44][森告]2024/06/15(土) 18:42:48.48ID:+7Cr6JX10>>598 >>601 ありがとうございましたm(_ _)m 0604ななしさん警備員[Lv.5][新芽]2024/06/15(土) 18:44:39.39ID:Ng3mOJWB0 うーん、攻撃の低さが課題か…w 𝑅exusさん対あり 0605ななしさん警備員[Lv.1][警]2024/06/15(土) 18:45:06.96ID:FSXjAZz+0>>595 Got it. The current effect of WT is that it provides value commensurate with the MARIMO consumed. From now on, I will try to modify other stats as well.
>>594 バーローだからこのスレ書き込むのやだったんだよwww 0606ななしさん警備員[Lv.7]2024/06/15(土) 18:45:34.06ID:nuUIQpiT0 まだ初期SSR強化組には勝てないわ。 0607ななしさん警備員[Lv.2][新芽]2024/06/15(土) 18:45:55.01ID:SeUVB6YAM>>600 I understand that lightning weapons have an additional stun effect, but what attribute triggers the slow effect? Also, will there be a feature to change weapon attributes (such as a paid option)? 0608ななしさんハンター[Lv.400][UR武+20][SSR防+35][木告]2024/06/15(土) 18:48:09.92ID:CnsdxhE70>>605 対戦スレだけどね 0609ななしさん警備員[Lv.6][芽]2024/06/15(土) 18:50:17.55ID:y5/v9zj/0>>600 What should be prioritized Implementation of a function to initialize to MOD0 and a tournament. 0610ななしさん警備員[Lv.7]2024/06/15(土) 18:51:06.46ID:nuUIQpiT0>>604 すいません撃たせてもらいました。 まだ、初期SSR強化組には勝てませんがUR強化が正解ですね。 以前のSSRmod29より現在URmod15の方が強くなってます。 0611ななしさん警備員[Lv.6][芽]2024/06/15(土) 18:51:07.19ID:y5/v9zj/0 sorry copy miss 0612ななしさん警備員[Lv.6][芽]2024/06/15(土) 18:53:10.99ID:y5/v9zj/0>>600 The priority should be the ability to initialize MOD to 0 and the implementation of tournaments. 0613どんぐりキャノン ★ハンター[Lv.9][UR武+10][UR防+5][木臭]2024/06/15(土) 18:56:56.52ID:CAP_USER>>607 地 can cause stuns.
>>609 Re-initialization to MOD0 is impossible because I didnt save the original MOD0 values for each weapon/armor. We could have a way to re-initialize a weapon/armor from MOD0; maybe kind of like NG+? I will think about it some more. Need to finish the status effects (stun,fire,etc), then add the UI for the battles before introducing a tournament mode. 0614ななしさん警備員[Lv.124][UR武+3][UR防+6][苗]2024/06/15(土) 19:01:40.80ID:fihkSujK0 HP大幅減したか 0615ななしさん警備員[Lv.39][SR武+4][SSR防][告]2024/06/15(土) 19:03:00.85ID:c4XOcIfG0 これ一人でやってるのかよ いくら納期が無くてもバカげてるわ 0616ハンター[Lv.532][UR武+1][UR防+6][森]:50.914210082024/06/15(土) 19:05:47.73ID:cEVDMvDY0 何度クソみたいな仕様変更があってレーティング削られようが, きなくさい仕様にはノータッチを貫いて絶えずランク1位維持してる僕偉すぎ(自画自賛 0617ななしさん警備員[Lv.7]2024/06/15(土) 19:15:18.88ID:JmEKz3FZ0>>613 There are other things you should be doing, like dealing with multiple accounts and scripts. 0618ななしさんハンター[Lv.475][SSR武+19][UR防+18][木]2024/06/15(土) 19:31:22.99ID:9Nen/avb0 武器は単純に強いだけじゃなくて今後は属性効果も考慮しないとだな