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どんぐりハンター対戦スレ ★2

0505ななしさん 警備員[Lv.5]
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2024/06/14(金) 22:24:48.28ID:xBlJRTSL0
耐えるのはそこそこだけどハンターに攻撃が全然通らんねー
告ついたんで大人しくしとこ
0512 ハンター[Lv.628][木]
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2024/06/14(金) 22:48:14.33ID:HAriGEQGM
>>511
割合だとHP高い方が不利になっちゃうからまた微妙かもね
とりあえずは単純にHPの係数弄るだけになるかも
0515ななしさん ハンター[Lv.448][UR武+15][UR防+7][森]
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2024/06/15(土) 04:40:50.53ID:M5VFSnIi0
どうぞ
0519ななしさん 警備員[Lv.2][新芽]
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2024/06/15(土) 07:43:08.39ID:oD6Zaw0qd
おはようさん
あのう対戦状況なんやけど
これだけターン多くなると読みづらくてかなわんで
以下略でA,Bやら甲乙みたくならんかいな
0527ななしさん ハンター[Lv.363][SSR武][UR防+17][林]
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2024/06/15(土) 11:46:25.27ID:JyjBFsi00
どうぞ
0532ななしさん 警備員[Lv.124][UR武+3][SSR防+12][苗]
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2024/06/15(土) 12:42:21.83ID:fihkSujK0
今日にはまた変わるんだろうなとは思っている
0536ななしさん 警備員[Lv.124][UR武+3][UR防+6][苗警]
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2024/06/15(土) 12:53:14.72ID:fihkSujK0
ハンターさん方の防具つよつよすぎて0ダメばかりやな
0542ななしさん ハンター[Lv.475][UR武+14][UR防+14][森]
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2024/06/15(土) 13:26:40.70ID:Ng3mOJWB0
お手柔らかに
0547ななしさん ハンター[Lv.352][UR武+10][UR防+2][木]
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2024/06/15(土) 14:49:38.34ID:2DqaiPX70
テスト
0548ななしさん ハンター[Lv.365][SSR武+6][UR防+18][林]
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2024/06/15(土) 15:21:31.61ID:JyjBFsi00
どうぞ
0549ななしさん ハンター[Lv.365][SSR武+6][UR防+18][林]
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2024/06/15(土) 15:21:31.88ID:JyjBFsi00
どうぞ
0561どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木]
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2024/06/15(土) 17:20:38.18ID:CAP_USER
>>560
I am fixing the stun and slow functions.
Stun prevents a player from making their next move.
Slow temporarily lowers the defender's weapon speed by 5%, then recalculates the battle order in the next turn.
0562どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木]
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2024/06/15(土) 17:21:36.26ID:CAP_USER
体力吸収 is not implemented yet, but does display on the log.
0569ななしさん ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木警]
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2024/06/15(土) 17:51:26.46ID:2DqaiPX70
体力吸収 test
0570どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木警]
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2024/06/15(土) 17:52:30.53ID:CAP_USER
>>568
We might adjust the way that HP is calculated later.
Balancing everything will take a bit of time.
0573どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木告]
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2024/06/15(土) 17:56:28.74ID:CAP_USER
>>568
WT increases HP, but does not increase defense mitigation.
If you have a low defense mitigation, then even a large amount of HP is not useful.
0577どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.353][UR武+10][UR防+5][木臭]
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2024/06/15(土) 18:08:57.67ID:CAP_USER
>>574
Ill adjust it.
0580どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.6][UR武+10][UR防+5][木臭]
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2024/06/15(土) 18:12:52.23ID:CAP_USER
Hmm.. might need to be changed back.
0583ななしさん ハンター[Lv.6][UR武+10][UR防+5][木臭]
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2024/06/15(土) 18:18:29.68ID:2DqaiPX70
Accidentally multiplied the WT. modifier by 0. fixing now.
0585ななしさん 警備員[Lv.6][新芽]
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2024/06/15(土) 18:21:45.71ID:Ps/Cn4j0d
どうぞ
0586ななしさん ハンター[Lv.451][UR武+15][UR防+7][森]
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2024/06/15(土) 18:22:06.37ID:Ps/Cn4j0d
こっちで
0590ななしさん 警備員[Lv.9]
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2024/06/15(土) 18:27:14.12ID:FSXjAZz+0
If you want to adjust the balance, I would like you to reset the number of MODs.
All my armor has been changed to WT, so I can't modify it any more.
0595どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.11][UR武+10][UR防+5][木臭]
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2024/06/15(土) 18:37:16.81ID:CAP_USER
>>590
The HP calculation previously put too much emphasis on the amount of MODs you had.
Now it reduced the emphasis on the amount of MODs you have.
The WT. factor. has not changed.
We might still readjust it later.
The goal is to balance the top-end armors to be around 10k HP.
0596ななしさん 警備員[Lv.1][新芽]
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2024/06/15(土) 18:37:46.20ID:SeUVB6YAM
>>595
Do the additional effects change depending on the weapon's attribute? For example, if the weapon has a fire attribute, it will set the opponent on fire and deal additional damage.
0599ななしさん 警備員[Lv.5][芽]
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2024/06/15(土) 18:39:38.66ID:y5/v9zj/0
0600どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.6][UR武+10][UR防+5][木臭]
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2024/06/15(土) 18:39:50.15ID:CAP_USER
>>596
Fire is not implemented yet, but yes it will.
Right now only stun and slow are working correctly.
0602ななしさん ハンター[Lv.477][UR武+14][UR防+14][森]
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2024/06/15(土) 18:41:36.79ID:Ng3mOJWB0
どう調整入ったかな
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