!extend:checked:vvvvvv:1000:512:donguri=10/1
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大砲有り,無しスレどちらも頭の弱い子が多いので派生しました
大砲有り/どんぐりシステムについて話しましょう ★39
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715756502
大砲無し/どんぐりシステムについて話しましょう ★38(大砲禁止)
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715480120
どんぐり大砲ログ検索
http://dongurirank.starfree.jp/cannonlogs.html
まとめ(有志作成)
https://nanjya.net/donguri/
VIPQ2_EXTDAT: checked:vvvvvv:1000:512:donguri=10/1: EXT was configured
探検
【どんぐり制限Lv10】どんぐりシステムについて話しましょう ★40 【ワッチョイ/IP有り】
1ななしさん ハンター[Lv.12(前307)][SSR武][UR防][木森臭] (ワッチョイW 0ae4-aNlo [2001:240:247f:8b57:* [上級国民]])
2024/05/15(水) 20:07:09.19ID:EbaarW7302ななしさん ハンター[Lv.351(前346)][UR武][UR防][木] (スッップ Sd70-dc/I [49.98.115.231 [上級国民]])
2024/05/15(水) 22:45:03.97ID:mPqmKKLRd ”話しましょう”スレは現在以下の2つのスレがメインです
ここは乱立スレ扱いであまり使われないと思われます
どんぐりシステムについて話しましょう ★39
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715756502/
ここに開発者どんぐりキャノン★が来る
最新のお知らせなどはこちら
どんぐりシステムについて話しましょう ★7(大砲禁止専用)
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715769322/
lv0からかける その上大砲禁止なので避難所に近い
質問などはこっちでやった方が流れにくいかもしれません
レベルが足りず書き込めないという場合 テストスレなどでlv上げをしましょう
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715765889/
ここは乱立スレ扱いであまり使われないと思われます
どんぐりシステムについて話しましょう ★39
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715756502/
ここに開発者どんぐりキャノン★が来る
最新のお知らせなどはこちら
どんぐりシステムについて話しましょう ★7(大砲禁止専用)
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715769322/
lv0からかける その上大砲禁止なので避難所に近い
質問などはこっちでやった方が流れにくいかもしれません
レベルが足りず書き込めないという場合 テストスレなどでlv上げをしましょう
https://kes.5ch.net/test/read.cgi/donguri/1715765889/
3ななしさん ハンター[Lv.13(前315)][SSR武][UR防][木森告] (ワッチョイW fa23-aNlo [2001:240:247e:47ec:* [上級国民]])
2024/05/17(金) 00:01:26.69ID:o5zFJcra0 よくある質問
Q. どんぐりレベルが足りない!?
A. レベルアップを待ってください
Q. どんぐりが枯れた!?
A. ハンターにどんぐり大砲を撃たれたか、新たなどんぐり基地でのスタートです
Q. どんぐり基地って何?
A. IPとユーザーエージェント......つまり書き込み環境毎に用意されたあなたの拠点(donguri.5ch.net)です
Q. どんぐり基地ががすぐに変わってしまいます!!
A. UPLIFTに課金すると書き込み環境が変わってもUPLIFTアカウントに紐付いたどんぐり基地にアクセスできます
Q. どんぐりレベルを確認したいです!
A. 板の設定にもよりますが、名前欄を!donguriで書き込むとどんぐりレベルが確認できます
Q. どんぐりレベルが足りない!?
A. レベルアップを待ってください
Q. どんぐりが枯れた!?
A. ハンターにどんぐり大砲を撃たれたか、新たなどんぐり基地でのスタートです
Q. どんぐり基地って何?
A. IPとユーザーエージェント......つまり書き込み環境毎に用意されたあなたの拠点(donguri.5ch.net)です
Q. どんぐり基地ががすぐに変わってしまいます!!
A. UPLIFTに課金すると書き込み環境が変わってもUPLIFTアカウントに紐付いたどんぐり基地にアクセスできます
Q. どんぐりレベルを確認したいです!
A. 板の設定にもよりますが、名前欄を!donguriで書き込むとどんぐりレベルが確認できます
4ななしさん ハンター[Lv.328(前327)][SSR武][UR防][木森] (ワッチョイW 4445-aNlo [2001:240:241b:517a:* [上級国民]])
2024/05/18(土) 12:04:14.80ID:JSXbxpG40 0751どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.4(前13)][芽警]2024/05/18(土) 10:27:16.15ID:CAP_USER(20)
To calculate the adjusted damage \( D \), start with this formula:
\[ D = \max(0, \left\lfloor (F - A) \times E \right\rfloor ) \]
Where:
- \( D \) is the adjusted damage.
- \( F \) is the final base damage dealt (including possible critical hits).
- \( A \) is the final defense of the opponent (including possible critical defense).
- \( E \) is the elemental effectiveness factor, which adjusts the damage based on the interaction between attacker’s and defender’s elements.
The elemental effectiveness \( E \) depends on the elements involved and their respective potencies. If one element is strong against another, the effectiveness factor increases; if one element is weak against another, the effectiveness factor decreases. Here’s how it is calculated:
For element interactions:
1. If the attacker’s element is strong against the defender’s element:
\[ E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \]
Where \( p_1 \) is the potency of the attacker’s element, and \( p_2 \) is the potency of the defender’s element.
2. If the attacker’s element is weak against the defender’s element:
\[ E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \]
3. Otherwise (if there is no specific strength or weakness between the elements or no elements are involved):
\[ E = 1.0 \]
Here are specific examples of element interactions:
- Fire vs Ice: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Ice vs Fire: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Fire vs Water: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Water vs Fire: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Water vs Earth: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Earth vs Water: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Earth vs Air: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Air vs Earth: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Air vs Lightning: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Lightning vs Air: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Lightning vs Water: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Water vs Lightning: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Ice vs Lightning: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Lightning vs Ice: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Light vs Dark: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Dark vs Light: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- If the attacker's element is Dark and the defender has no elemental defense:
\[ E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - 0) \]
To calculate the adjusted damage \( D \), start with this formula:
\[ D = \max(0, \left\lfloor (F - A) \times E \right\rfloor ) \]
Where:
- \( D \) is the adjusted damage.
- \( F \) is the final base damage dealt (including possible critical hits).
- \( A \) is the final defense of the opponent (including possible critical defense).
- \( E \) is the elemental effectiveness factor, which adjusts the damage based on the interaction between attacker’s and defender’s elements.
The elemental effectiveness \( E \) depends on the elements involved and their respective potencies. If one element is strong against another, the effectiveness factor increases; if one element is weak against another, the effectiveness factor decreases. Here’s how it is calculated:
For element interactions:
1. If the attacker’s element is strong against the defender’s element:
\[ E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \]
Where \( p_1 \) is the potency of the attacker’s element, and \( p_2 \) is the potency of the defender’s element.
2. If the attacker’s element is weak against the defender’s element:
\[ E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \]
3. Otherwise (if there is no specific strength or weakness between the elements or no elements are involved):
\[ E = 1.0 \]
Here are specific examples of element interactions:
- Fire vs Ice: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Ice vs Fire: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Fire vs Water: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Water vs Fire: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Water vs Earth: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Earth vs Water: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Earth vs Air: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Air vs Earth: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Air vs Lightning: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Lightning vs Air: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Lightning vs Water: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Water vs Lightning: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Ice vs Lightning: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Lightning vs Ice: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Light vs Dark: \( E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- Dark vs Light: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)
- If the attacker's element is Dark and the defender has no elemental defense:
\[ E = 1.2 + 0.05 \times (p_1 - 0) \]
5ななしさん 警備員[Lv.33][SR武][SR防][芽] (ワッチョイ 5ef2-Bl8v [2400:4151:2460:d200:*])
2024/05/18(土) 19:31:23.00ID:ZM2b1COx0 そんなにUR出やすいのか買う価値ありそうだな
6ななしさん 警備員[Lv.33][SR武][SR防][芽] (ワッチョイ 5ef2-Bl8v [2400:4151:2460:d200:*])
2024/05/18(土) 19:31:54.80ID:ZM2b1COx0 糞スレに間違えてレスした
7ななしさん ハンター[Lv.71][SR武][苗]
2024/05/18(土) 23:33:25.620 やあ (´・ω・`)
ようこそ、バーボンハウスへ。
このテキーラはサービスだから、まず飲んで落ち着いて欲しい。
うん、「また」なんだ。済まない。
仏の顔もって言うしね、謝って許してもらおうとも思っていない。
でも、この項目を見たとき、君は、きっと言葉では言い表せない「ときめき」みたいなものを感じてくれたと思う。
殺伐とした世の中で、そういう気持ちを忘れないで欲しい
そう思って、この項目を作ったんだ。
じゃあ、注文を聞こうか。
ようこそ、バーボンハウスへ。
このテキーラはサービスだから、まず飲んで落ち着いて欲しい。
うん、「また」なんだ。済まない。
仏の顔もって言うしね、謝って許してもらおうとも思っていない。
でも、この項目を見たとき、君は、きっと言葉では言い表せない「ときめき」みたいなものを感じてくれたと思う。
殺伐とした世の中で、そういう気持ちを忘れないで欲しい
そう思って、この項目を作ったんだ。
じゃあ、注文を聞こうか。
懐かしいモノを見たな
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